Begur. Curset de formació de la xarxa Instagram per als empresaris de Begur

L’àrea de Promoció Econòmica i Turisme de l’Ajuntament de Begur, amb la col·laboració del Consell Comarcal del Baix Empordà i la Generalitat, organitza un curset de formació adreçat als empresaris del municipi perquè gestionin els seus negocis a través d’Instagram, que és una de les xarxes socials més actives. La jornada, sota el lema “La teva empresa a Instagram”, es farà el proper dimarts, 27 de novembre, entre les 9,30 i les 13,30, a la sala de plens de l’ajuntament i anirà a càrrec de l’empresa MC Empreses. L'objectiu de la jornada és ajudar els empresaris begurencs a configurar i gestionar correctament la pàgina d’empresa a Instagram, utilitzant les eines alternatives per generar contingut de qualitat i aprendre a potenciar les etiquetes (#hashtags) per assolir els objectius. Per poder participar al curset, que és gratuït, cal formalitzar una inscripció, ja que les places són limitades. A més, es demana als participants que portin el seu dispositiu mòbil per desenvolupar la jornada (telèfon, tauleta, ordinador...).

1542914214cartellinstagram.jpg