Solsona. Crida de voluntaris per col·laborar amb activitats solidàries de la Fira del Tió

El Consell Comarcal del Solsonès i l’Ajuntament de Solsona fan una crida de voluntaris per col·laborar amb la Fira del Tió, que tindrà lloc a la ciutat el dissabte 8 de desembre. Concretament, fan falta persones que ajudin Creu Roja del Solsonès en la recollida de joguines en bon estat i que donin suport a la venda de tions i bastons, els diners de la qual es destinaran al Rebost Solidari del Solsonès.

La recollida de joguines, que forma par de la campanya anual de Creu Roja Joventut perquè cap infant de la comarca es quedi sense regal per les festes de Nadal, es farà a la plaça Major durant tota la jornada de la fira, que serà de deu del matí a vuit del vespre. El voluntariat s’organitzarà en torns de dues hores. D’altra banda, la venda de tions foradats i bastons es realitzarà a la plaça de Palau. Les persones que vulguin col·laborar-hi poden contactar amb l’organització fins al dia 30 d’aquest mes al correu electrònic  Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. , o bé trucant al telèfon 973482003 (Pere).

Exemplars de les famílies

D’altra banda, es recorda a les famílies de la comarca que vulguin participar a l’exposició de tions foradats i pessebres que s’organitzarà en el marc d’aquest certamen pot comunicar-ho fins dilluns que ve per correu electrònic a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. , o bé trucant al telèfon 973481009. Si els tions són de grans dimensions, s’aniran a buscar a domicili. Les persones que hi col·laborin podran recuperar el material el dilluns 10 de desembre.

La Fira del Tió és organitzada per l’Ajuntament de Solsona, a través de l’Agència de Desenvolupament Local, el Consell Comarcal, a través de l’organisme Solsonès Fires, i La Menestrala (Associació d’Artesanes i Artesans del Solsonès) amb la col·laboració de diverses entitats.