Calella. El Consell dels Infants de Calella del curs 2018-2019 ja està constituït

Ahir, en el marc del Dia Universal de la Infància, es va constituir el Consell dels Infants de Calella per al curs 2018-2019 en un acte on hi ha van assistir els candidats que s’hi van presentar, l’alcaldessa de Calella, Montserrat Candini, la tinent d’alcaldia responsable de l’àrea d’Educació, Núria Parella, el tinent d’alcaldia responsable de l’àrea de Política d’Habitatge, Josep Torres, i la regidora d’ERC, Cristina Gómez.

Durant l’acte, l’alcaldessa de Calella, Montserrat Candini, va comunicar als consellers i conselleres els encàrrecs que els hi ha fet el consistori local: “investigar els drets i deures dels infants de Calella i del món, divulgar tot allò que esteu aprenent en les trobades del Consell i treballar per promoure activitats esportives pels infants amb discapacitat”. A més a més, es va fer entrega d’un diploma a tots aquells alumnes que han participat en el procés, tant als consellers com als candidats.

El Consell dels Infants del curs 2017-2018 va tenir com a encàrrec dissenyar un projecte per adaptar la senyalització per a persones amb alguna discapacitat. En aquesta línia, la tinent d’alcaldia responsable de l’àrea d’Educació, Núria Parella, va explicar en declaracions a Ràdio Calella Televisió, que entre finals d’aquest any i principis de l’any que ve es podrà veure per Calella el camí escolar que van dissenyar els anteriors consellers: “L’any passat van treballar camins escolars segurs, sobretot perquè poguessin passar infants que tinguessin algun tipus de dificultat. Ho van treballar molt bé i estem treballant el camí escolar que ells van dissenyar fins i tot el logo i estarà marcat al terra de la ciutat els camins més segur per anar cap a l’escola”.

Aquest any s’han presentat un total de 51 candidatures de les quatre escoles del municipi (El Far, Escola Pia, Freta i Minerva). Han sortit escollits un total de 17 consellers i conselleres que se sumen als 14 consellers i conselleres que han passat de 5è a 6è de primària. Així, Calella compta amb un total de 31 consellers i conselleres.

1542808786image005.jpg

15428087863rConsellInfants.jpg