Roses. Nous vehicles menys contaminants a la brigada municipal de Roses

La brigada municipal de l’Ajuntament de Roses ha incorporat al seu parc mòbil dos nous vehicles, un camió de càrrega i un altre equipat amb grua, destinats a millorar l’eficàcia i l’eficiència energètica durant la realització de les tasques que té encomanades, com ara el trasllat de material amb motiu de l’organització d’actes, o la càrrega i descàrrega de materials en la realització d’obres.

Un dels camions està dotat de caixa de càrrega i d’una plataforma elevadora posterior que facilita la càrrega i maneig de material com ara tanques, taules, cadires o escenaris que la brigada ha de traslladar habitualment per a la celebració dels esdeveniments que tenen lloc a la població.

L’altre vehicle renovat, destinat a tasques de paleta, s’ha equipat amb una grua provinent de l’anterior camió emprat per la brigada per a aquesta funció, que atès el seu bon estat s’ha reaprofitat. Disposa també d’una caixa per poder actuar de vehicle de reforç de càrrega durant les èpoques d’acumulació de comandes.

Els dos camions substitueixen models anteriors que ja estaven en mal estat i no complien les normatives europees en matèria de contaminació. Amb aquesta renovació, la brigada municipal es posa al dia en el compliment d’aquestes normatives, ja que els dos vehicles adquirits són models dotats de sistema de depuració de gasos adblue.

1542808782nous camions brigada Roses.jpg