Móra d'Ebre. Hora del Conte a Móra d'Ebre: "La veritable història de la fada de les dents"

El proper divendres 23 de novembre. a les 18 h, tindrà lloc l'espectacle infantil de titelles 'La veritable història de la fada de les dents'. La companyia Mai tan teatre per a tothom serà l'encarregada de realitzar aquesta hora del conte tan especial i, posteriorment, la Dra. Judit Papaseit donarà uns consells de salut bucodental als xiquets assistents. Aquesta activitat està impulsada pel Servei de Biblioteques del Departament de Cultura i el Col·legi Oficial d'Odontòlegs i Estomatòlegs de Catalunya (COEC), i té per objectiu fomentar l'educació en salut bucodental entre els infants a través de la lectura.

1542649639La fada de les dentsBO.jpg