Solsona. El col·lectiu Lola Palau presenta la seva primera obra a la biblioteca solsonina

L’autora solsonina M. Dolors Guàrdia és una de les veus del recull de contes Que Déu ens agafi confessats, la primera obra del col·lectiu literari Lola Palau. Es presenta aquest dissabte, dia 24, a les vuit del vespre al saló de les Homilies d’Organyà de la Biblioteca Carles Morató en un acte coorganitzat per l’editorial L’Albí, l’equipament i Òmnium Cultural del Solsonès.

Que Déu ens agafi confessats proposa una revisió desenfadada i irònica dels deu manaments passats pel sedàs de Lola Palau, en què els ensenyaments oficials de l’Església es converteixen en històries que van des d’un realisme crític fins a l’absurd hiperbòlic.

Aquesta és la primera obra de l’escriptora col·lectiva de la Catalunya Central Lola Palau, que es va donar a conèixer fa pocs mesos. En formen part els escriptors Llorenç Capdevila, David Clusellas, Jordi Cussà, Pilar Duocastella, Jordi Estrada, Pep Garcia, M. Dolors Guàrdia, Joan Pinyol, Antoni Pladevall i Josep Maria Solà.