Sant Gregori. Fira Pa i Xocolata Sant Gregori - diumenge 18 novembre

La Fira més dolça i familiar a Sant GregoriAquest diumenge es celebrà la dotzena edició i malgrat les previsions meteorològiques l'organització ha previst totes les activitats de la Fira i el mercat artesà sota recintes coberts. Aquest any amb més activitats familiars, amb quatre tallers infantils al matí i quatre a la tarda, jocs gegants de fusta, espectacles infantils i xocolata calenta per esmorzar o per berenar en són alguns dels al·licients que es podran trobar a l'interior del pavelló municipal.

Al mateix pavelló, pels més grans, també es podrà participar en quatre tallers, repartits entre tot el dia i ubicats a l'espai d'aula de cuina: Tast de cervesa i xocolata, Varietat de pans per fer a casa, 51 dolços de poemes de xocolata i La pastisseria en got.
A l'espai cobert de la plaça Rafael Masó, al costat del mateix pavelló municipal, s'ubicaran les parades de pa i xocolata i tot el mercat artesà.

Com a novetat s'ha editat un conte infantil especialment de la Fira del Pa i de la Xocolata que es podrà comprar al punt d'informació de la Fira i també la xocolata solidària de la Fira de la qual, part de la recaptació, s'aportarà a La Marató de TV3.
En total seran unes 30 activitats durant tota la jornada de la Fira del Pa i de la Xocolata que es tancarà a la tarda amb l'espectacle infantil 'Funky, Funky' de la companyia 'Orelles de Xocolata'.

Es pot trobar tota la programació a: www.santgregori.cat

1542448004imatge arxiu fira pa i xocolata 3.jpg
1542448004imatge arxiu fira pa i xocolata 2.jpg