Sant Feliu de Guíxols. Arriba la IX edició del Trial Clàssic Costa Brava a les localitats de Sant Feliu de Guíxols, S'Agaró, Santa Cristina d'Aro, Castell d'Aro i Platja d'Aro

Els pròxims dissabte 17 i diumenge 18 de novembre l'entitat esportiva Moto Club 2d Trial Costa Brava organitza el IX Trial Clàssic Costa Brava, que tindrà lloc a diferents localitats de la comarca del Baix Empordà.

L'esdeveniment, que te els seus inicis l'any 1972, s'ha anat consolidant els darrers anys i ja agrupa a diferents corredors de tot Europa, convertint-se d'aquesta manera en un trial de referència dins del calendari Internacional de trial Clàssic. La ubicació del paddock serà a l'Hotel S'Agaró (Platja de Sant Pol, s/n, 17248 S'Agaró) i allà mateix serà en finalitzarà l'esdeveniment el diumenge amb l'entrega de premis.

Per a més informació podeu visitar la pàgina web del trial: www.trialcostabrava.com o a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

1542447999DsG9pq3W0AA5Qao (1).jpg