Altafulla. Uns 700 infants d'arreu de la comarca participaran diumenge en el IX Cros El Roquissar d'Altafulla

L’AMPA Escola El Roquissar, l'Ajuntament d'Altafulla i el Consell Esportiu del Tarragonès, amb la col·laboració de l’Escola El Roquissar, el Club Atletes d’Altafulla, l'Escola La Portalada i d’altres persones i entitats, organitza el “IX Cros El Roquissar - Altafulla”  el pròxim diumenge 18 de novembre als voltants del mateix centre.

Aquest cros és puntuable per a la Fase Comarcal del Tarragonès dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya, i està previst que un total de 660 infants, dels quals 215 són d’Altafulla, participin al cros de diumenge.

Les curses mini de P-3/P-4 i P-5 no seran competitives i es lliurarà una medalla a tots els participants. En totes les altres curses hi haurà una classificació individual per categoria. Es lliuraran guardons als tres primers classificats de cada cursa i categoria, i als tres primers classificats del centre escolar organitzador.

Hi participaran totes les categories des de pre-benjamins fins a cadets. L’horari de la primera cursa serà a les 10:30h, i es començarà a fer el lliurament de premis successivament, a partir de les 11:30h.

Per a més informació sobre els catorze circuits que es duran a terme en aquesta jornada atlètica, i també, sobre el seu reglament, podeu consultar el bloc del Cros El Roquissar ( http://croselroquissar.blogspot.com.es/ ). L’organització és reserva el dret de suspendre la prova a causa d’inclemència meteorològica i quan ho determini per causa justificada.

1542294808CrosRoquissar2017RV.jpg