Platja d'Aro. Reunió amb els ajuntaments de la costa de Girona en relació al nou planejament urbanístic

El secretari d'Hàbitat Urbà i Territori, Agustí Serra, es reunirà demà divendres, 16 de novembre, amb representants dels ajuntaments de la costa de Girona per explicar l'estat de tramitació del nou Pla director urbanístic (PDU) de revisió de sectors no sostenibles en l'àmbit del litoral gironí A la reunió també assistirà el delegat del Govern de la Generalitat a Girona, Pere Vila. A les 12.15 hores, el mitjans que ho desitgin podran prendre imatges de la reunió que es farà a l'Ajuntament de Castell-Platja d'Aro (C. Mossèn Cinto Verdaguer, 4). Posteriorment, a les 12.30 hores aproximadament, el secretari atendrà els mitjans de comunicacióEl secretari d'Hàbitat Urbà i Territori, Agustí Serra, es reunirà amb representants dels ajuntaments de la costa de Girona en relació al nou planejament urbanístic. A la reunió també assistirà el delegat del Govern de la Generalitat a Girona, Pere Vila.