Calella. Calella s'adhereix al programa Passa l'energia! contra la pobresa energètica

L'Ajuntament de Calella s'ha adherit al programa Passa l'energia! impulsat per la Diputació de Barcelona. És un programa de la Gerència de Serveis de Medi Ambient adreçat a oferir suport material i tècnic a tots els ajuntaments de la província de Barcelona que es comprometin a estalviar energia en els seus equipaments i destinar els estalvis aconseguits a promoure projectes socials. En aquest cas, s'han seleccionat l’Ajuntament de Calella, l’Ajuntament Vell i el Pavelló d’Esports del Parc Dalmau. Del 12 de novembre al 12 de desembre es destinaran els estalvis generats per l'ús de bones pràctiques a promoure projectes socials.

Els objectius del programa són reduir els consums d’electricitat, gas i aigua dels diversos equipaments, aplicar les bones pràctiques de consum energètic i implicar als treballadors i treballadores municipals i als usuaris i usuàries dels equipaments participants. Així mateix, es reduiran les emissions de CO2 i es contribuirà als objectius de mitigació del canvi climàtic.1542202547image005.jpg