Altafulla. Curs de monitors i monitores en el lleure per als joves de la zona TRAC

Les regidories de Joventut dels ajuntaments de la zona TRAC organitzen un curs de monitors i monitores per a joves dels municipis de Torredembarra, Roda de Berà, Altafulla, La Riera de Gaià i Creixell. Aquesta formació tindrà lloc a les escoles Velles de la Riera de Gaià, al carrer Alzina, s/n, i serà intensiu del 21 de desembre al 5 de gener.

El curs l'imparteix la Fundació Pere Tarrés i té un cost de 220€, però per al jovent empadronat en aquests municipis només serà de 120€, ja que cada ajuntament assumeix 100 euros del cost per jove inscrit. En cas d'haver més places disponibles hi podran participar joves d'altres localitats que també rebran el suport en aquest cas del Consell Comarcal del Tarragonès.

Per a més informació i inscripcions us podeu adreçar als respectius Punts d'Informació Juvenil fins a l'11 de desembre a les 13h.

Aquesta acció està inclosa en el projecte de dinamització compartit 'Propera Parada...' i compta amb el suport del Consell Comarcal del Tarragonès, de la Direcció General de Joventut i de la Diputació de Tarragona. En el cas d'Altafulla, cal adreçar-se al Punt d'Informació Juvenil, a l'Era de l'Esteve, de dilluns a divendres, de 16 a 19h; i al correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

1542118588fotogrup PORTAVENTURA.jpg