Lloret de Mar. Un centenar d'espectacles i activitats per la 18è edició de la Fira Medieval de Lloret

El proper cap de setmana, Lloret de Mar celebrarà una nova edició de la Fira Medieval, un dels actes centrals de la Festa de Sant Romà. En paraules de Jordi Orobitg, regidor de Promoció Econòmica: “La Fira Medieval arriba a la seva majoria edat amb més espectacles que en cap edició; en dos dies en tindrem un total de 103”.

Els visitants que s’acostin els dies 10 i 11 de novembre a Lloret trobaran els carrers del centre ambientats en l’època medieval i dos dies plens d’activitats lúdiques i culturals entre les quals destaquen els espectacles itinerants com una gran cercavila, desfilada de soldats, música medieval, teatre de titelles,  malabaristes, els faquirs, les danses tribals o llegendes animades com els follets. El regidor explica que: “A més, hem incorporat la platja de Lloret com un escenari natural per a espectacles de circ, foc i malabars”.

La Fira començarà dissabte al matí amb l’obertura de la fira i la cercavila musical, que donaran la benvinguda als visitants a través de diferents actuacions artístiques. Durant els dos dies de fira, a banda dels espectacles al carrer, tindran lloc tallers, exposicions, demostracions d’oficis artesans i un mercat amb comerciants, artesans i mestres d’ofici que estarà obert cada dia de 10.30 a 21.30 h al centre de la població, i al passeig de Jacint Verdaguer.

Aquesta edició, la Fira Medieval no comptarà amb exhibició d’animals en compliment de l’acord de Ple municipal de l’abril d’aquest any. Tota la programació completa de la XVIII Fira Medieval de Lloret de Mar es pot consultar a  www.lloret.cat