Bigues i Riells. Lucia Duarte, guanya la Copa d'Europa de Patinatge Artístic per parelles

Lucia Duarte del Club de Patinatge Artístic Bigues i Riells ha guanyat, juntament amb la seva parella Biel Jané del Club Foment Cardoní, la Copa d'Europa de Patinatge Artístic de parelles 2018 en la categoria cadet. Del 30 d'octubre al 3 de novembre, s'ha celebrat a Fuengirola (Màlaga) una nova  edició de la Copa d'Europa de Patinatge Artístic. Duarte també ha quedat quarta en la modalitat de figures obligatòries en la categoria infantil de la Copa d'Europa.

Des del Consistori es vol felicitar la patinadora i l'entitat esportiva, ja que han arribat molt lluny tenint en compte que era tot just el primer any que hi participaven.

154151029420181105 NDP CPA campions europa Lucia Duarte.jpg