Sant Feliu de Guíxols. Els museus surten al carrer a Sant Feliu de Guíxols

Catorze museus de les comarques gironines oferiran el dissabte 3 de novembre a la placeta Sant Joan de Sant Feliu de Guíxols 'tastets' d'alguns tallers infantils que ofereixen regularment per divulgar les activitats educatives dels museus i també donar a conèixer en general alguns dels museus més desconeguda de la demarcació, la 'marató' de tallers es farà des de les 10.30 h. del matí fins a les 14.30 h. de la tarda sota el títol Els museus surten al carrer, que forma part del programa de la tercera edició del festival Som Cultura impulsat pel Patronat de Turisme Costa Brava-Girona.

Els museus participants, que formen part de la Xarxa de museus locals de Catalunya a Girona, són d'arreu de la demarcació- des de Ripoll, passant per Torroella o Ullastret, fins al mateix Sant Feliu de Guíxols- i els més petits podran prendre part en tot tipus de tallers amb una clara vocació didàctica, educativa i també difusora del patrimoni i la història.

Els tallers són d'allò més variats: des de pintar rajoles, elaborar una llibreta de cordill amb tapes de suro o fer nusos mariners. Aquí teniu un vídeo de l'edició de l'any passat:

1541168487image.png