Begur. Un total de 184 jugadors, agrupats en 14 equips, formen el futbol base de la Fundació Esportiva Begur

La Fundació Esportiva Begur aplega aquesta temporada 2018-2019 un total de 184 jugadors i una trentena de monitors, repartits en 14 equips. Els jugadors dels equips, que n’hi ha de modalitats de futbol 7 i de futbol 11, són des de la categoria d’escoleta a juvenil. La presentació oficial de tots els equips es va fer ahir dijous al camp de futbol municipal. Durant l’acte, a més, es va presentar el primer equip del municipi, el Begur CF, que juga al grup 15 de la Tercera Catalana. L’acte va comptar amb la presència de l’alcalde, Joan Loureiro, i del regidor d’Esports, Martí Aldrich, que són patrons de la Fundació, com també ho són els regidors Marià Renart i Pere Feliu. “És un goig, com cada any, veure la grada plena i el camp ple de jugadors”, va manifestar Aldrich.

Durant la presentació, on també van sortir els begurencs que han participat en la darrera Oncotrail, cada equip representava un dels valors que el club vol inculcar als seus jugadors. L’acte el va cloure l’alcalde desitjant “una gran temporada”. La Fundació, a part del futbol, també dóna cabuda a altres esports, com són el bàsquet, el tir amb arc i el patinatge artístic d’iniciació i federat.

1541150457Mati01.jpg