Llagostera. ‪L’Ajuntament de Llagostera s’adhereix a la xarxa Rescat

La Policia Local estrena un cotxe patrulla 4x4

L’Ajuntament de Llagostera ha acordat en el Ple d’octubre, celebrat aquest dimecres 23 d’octubre, adherir-se a la xarxa Rescat de radiocomunicacions d’emergències i seguretat de Catalunya  mitjançant la signatura d’un conveni amb el Departament d’Interior.
L’alcalde de Llagostera va explicar que la incorporació de la Policia Local a la xarxa RESCAT significa una important millora que permetrà una millor comunicació i coordinació amb les diverses forces de seguretat i emergències que operen al territori i que ja utilitzen aquest xarxa de telecomunicacions.

Cotxe patrulla nou
A principis d’aquest mes d’octubre la Policia Local de Llagostera ha estrenat un nou vehicle logotipat. Es tracte d’un 4x4 que se suma al parc mòbil existent de 2 vehicles i dues motocicletes. El vehicle ha estat adquirit mitjançant la modalitat de Renting a 48 mesos.

Sobre el Rescat
Rescat és la xarxa de Radiocomunicacions d'Emergències i Seguretat de Catalunya. Aquesta xarxa, robusta i fiable, està especialment dissenyada per proporcionar cobertura, tant en nuclis de població com en entorns rurals, als cossos i col·lectius professionals, implicats en la seguretat i les emergències a Catalunya. L’objectiu d’aquest sistema integrat d’emergències i seguretat és millorar el rendiment, l’eficàcia i l’operativa de tots els recursos del país que treballen en l’àmbit de la seguretat i les emergències.

Imatge: El caporal i el sergent de la Policia Local de Llagostera