Lloret de Mar. Més de 230 persones han participat aquesta temporada en les activitats de Lloret Nature

El programa vol posar en valor el patrimoni natural de Lloret de Mar a través de diferents propostes de turisme actiu entre els mesos d’abril i octubre

Un total de 233 persones han participat aquesta temporada en el programa Lloret Nature que organitza Lloret Turisme a través del qual es vol posar en valor el patrimoni natural de Lloret de Mar i apropar-lo als seus visitants.

Dins d’aquest programa, s’han ofert un total de set activitats entre els mesos d’abril i octubre amb propostes específicament familiars o per a tots els públics que s’han desenvolupat principalment durant els caps de setmana en petits grups d’entre 6 i 15 persones.

Les activitats familiars incloïen un joc de pistes als Jardins de Santa Clotilde, una gimcana pels boscos de la platja de Fenals i sortides d’immersió lleugera i també s’han organitzat sortides de marxa nòrdica, nedades en grup i sortides guiades en caiac pensades per a un públic més general. Totes les activitats de Lloret Nature es presentaven en un mínim de tres idiomes (català, castellà i anglès) i en la majoria de casos també es podien seguir en francès.

Entre les activitats que han comptat amb més participants destaquen les sortides de marxa nòrdica, que s’han dut a terme durant tota la temporada exceptuant els mesos de juliol i agost, amb 116 participants i les sortides d’immersió lleugera, que han tingut lloc durant els mesos de juny i setembre, amb 64 participants en total.

En paraules d’Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme: “A través de Lloret Nature volem oferir als nostres visitants unes propostes que tenen un alt valor afegit ja que els permeten conèixer l’entorn natural de Lloret de Mar durant els mesos de temporada mitjana. Totes les sortides i tallers es realitzen amb professionals titulats que tenen un elevat coneixement del medi i de la destinació de manera que, a més de guiar en la pràctica de l’activitat, ofereixen un coneixement més didàctic totalment adaptat al públic que tenen al davant.”