Roses. Tècnics de l'Ajuntament d'El Prat de Llobregat visiten les instal•lacions del Teatre Municipal de Roses

Tècnics dels departaments de Cultura i Urbanisme de l'Ajuntament del Prat del Llobregat (Baix Llobregat), van visitar ahir a la tarda el Teatre Municipal de Roses per conèixer les característiques arquitectòniques i tècniques de l'equipament. El motiu és la futura remodelació de la sala teatral de la qual disposa el municipi d'El Prat i el desig del seu consistori per conèixer de primera mà els equipaments més funcionals i polivalents de Catalunya.

El regidor de Cultura, Marc Danés, i el director del Teatre Municipal, Enric Matararrodona, van acompanyar personalment l'equip tècnic durant la seva visita. El grup, integrat per cinc persones, és l'equip encarregat del projecte de remodelació del Teatre Modern d'El Prat, allotjat en un edifici datat de l'any 1930 i que compta amb un aforament per a 400 persones.

La versatilitat, funcionalitat i qualitat atribuïdes al Teatre Municipal de Roses (TMR) van motivar que l'equip tècnic es desplacés ahir fins al municipi per conèixer personalment les característiques de l'edifici, els diferents usos que ofereix i el seu equipament tècnic. Durant la visita, van fer un recorregut pels diferents espais que l'integren (escenari, sala d'assaig, sales polivalents, dimmers i camerinos, soterrani, despatxos, cabina de so i llum, etc), i van rebre les explicacions sobre els usos i potencialitats dels diferents espais, de la mà del regidor de Cultura i del director del TMR.

Inaugurat l'any 2002, el Teatre Municipal de Roses porta a terme actualment una programació periòdica de teatre, música i dansa, apropant al públic rosinc i de la resta de la comarca els principals èxits del panorama teatral català, alhora que dóna cabuda a les representacions d'entitats i grups amateurs del municipi.

La versatilitat del seu equipament i els diferents espais de què disposa, permet també l'organització de congressos i simposis, així com la realització de nombroses activitats de diferent tipologia. L'edifici, amb una superfície total de 2.648 m2, disposa d'un aforament per a 400 localitats.