Girona. 332 activitats conformen el nou programa de Recursos Educatius 2012/2013

Les activitats gestionades per l’Ajuntament de Girona es presentaran públicament avui a les 7 de la tarda al Museu d’Arqueologia de Catalunya - Girona (Monestir de Sant Pere de Galligants)

Un total de 332 activitats estan incloses en el Programa de Recursos Educatius per al curs escolar 2012-2013, gestionat per l’Ajuntament de Girona i diverses entitats ciutadanes integrants de la Taula de Coordinació dels Recursos Educatius de Girona. Aquestes activitats abracen una gran quantitat de matèries i han estat preparades per donar suport als continguts curriculars dels centres educatius de la ciutat, que podran trobar recursos relacionats amb el coneixement de la ciutat, les arts plàstiques, el cinema, història i art, lectura i escriptura, esport, salut, civisme i participació, educació ambiental, ciència, teatre i molts altres.

La presentació tindrà lloc el avui dimarts 4 de setembre, a les 7 de la tarda, al Museu d’Arqueologia de Catalunya-Girona, situat al Monestir de Sant Pere de Galligants, al carrer de Santa Llúcia número 8, de Girona. Anirà a càrrec de l’alcalde de Girona, Carles Puigdemont i també comptarà amb la presència de la regidora delegada d’Educació i Esports, Isabel Muradàs.

Paral·lelament a la presentació, hi haurà una mostra de l’oferta educativa de les entitats ciutadanes i dels serveis municipals que gestionen algunes de les activitats del Programa de Recursos Educatius, amb atenció directa i personalitzada al professorat dels centres educatius i persones interessades que ho requereixin.

El curs passat es va registrar un total de 63.038 usos del programa, participant-hi el 100% dels centres públics i concertats de la ciutat de Girona i un 88,36% dels alumnes que hi estan matriculats. A banda, cal observar que hi ha també més de sis mil alumnes de fora de la ciutat, provinents de comarques gironines, resta de comarques catalanes, Catalunya Nord i Estat Espanyol, que han participat en algunes de les activitats del programa.

Per més informacióPrograma de Recursos Educatius 2012-2013 i Taula de Coordinació dels Recursos Educatius de la Ciutat.