Riudellots de la Selva. Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura a Riudellots de la Selva

L'Ajuntament de Riudellots de la Selva s'ha adherit a la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura 2018. Amb la voluntat de promoure hàbits de mobilitat més sostenibles, segurs i saludables s'ha organitzat una caminada i una bicicleta.

La caminada, que enguany arriba a la XVI edició, està prevista pel proper dissabte 22 de setembre a les 9:00 h, des de la Plaça de l'Ajuntament. S'oferirà un esmorzar per a tots els participants i es sortejarà un calçat esportiu.

L'endemà diumenge,  hi ha prevista la XIII edició de la Bicicletada popular Poli-Poble, amb sortida des de la plaça de l'Ajuntament fins al polígon industrial on al parc del Sector Ponent, es farà un esmorzar i es rifarà una bicicleta entre tots els participants inscrits.

Per a participar-hi cal inscriure's fins al 20 de setembre a les oficines de l'Ajuntament

El preu de la inscripció, per a cada una de les activitats, és d'1 euro.

Entre els objectius principals de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura hi sensibilitzar la ciutadania sobre els impactes ambientals del transport i informar-la sobre les seves diferents modalitats així com impulsar l'ús dels mitjans de transport sostenibles i, en particular, el transport públic, la bicicleta, la mobilitat a peu i els vehicles elèctrics.