Figueres. L’Ajuntament de Figueres participa en el projecte ‘Veu de Dona’

El dia 19 d’octubre, amb motiu del Dia Internacional contra el Càncer de Mama, l’Ajuntament de Figueres organitza una sessió del cicle d’entrevistes “Veu de Dona”, que des de l’any passat impulsa l’Institut Català de les Dones (ICD).

El projecte consisteix a entrevistar públicament dones catalanes destacades en diversos àmbits, amb l’objectiu de posar en relleu el seu paper dins la societat. Figures tan conegudes com Carme Ruscalleda, Pilarín Bayés o Teresa Forcades han participat en aquesta iniciativa que enguany l’ICD organitza en col•laboració amb els serveis locals d’informació i atenció a les dones (SIAD), amb els quals treballa conjuntament per arribar a la resta de territoris catalans.

A Figueres, l’acte tindrà lloc a les dotze del migdia al Museu de Joguet de Catalunya. Sònia Fuentes, periodista del Setmanari Empordà, serà l’encarregada d’entrevistar Lídia Albert Riera, presidenta del Grup Iris - Associació d’Empordaneses afectades de Càncer de Mama.

El mateix dia, a les cinc de la tarda, el Grup Iris ha programat una flashmob a la plaça de l’Ajuntament, en la qual  recomanen a les persones que hi vulguin participar que es vesteixin amb una samarreta blanca.