Amposta. Ajuntament i Departament d’Interior signen un conveni d’atenció a les víctimes d’accident de trànsit

El conseller d’Interior de la Generalitat de Catalunya, Ramon Espadaler ha visitat aquest divendres al matí la ciutat d’Amposta on ha signat un conveni entre el Servei Català de Trànsit i l’Ajuntament per donar informació, orientació i assessorament a les víctimes d’accidents de trànsit.

En l’acte de signatura, l’alcalde d’Amposta, Manel Ferré, ha agraït al conseller la seva presència i proximitat al territori en les darreres setmanes arran dels episodis sísmics derivats del funcionament del magatzem de gas Castor. A més, l’alcalde ha anunciat que en el proper ple de l’Ajuntament d’Amposta que tindrà lloc dilluns dia 14 es presentaran mocions per demanar l’aturada i el desmantellament del magatzem.

Per la seva banda, el conseller ha destacat la importància del conveni signat ja que “el nostre objectiu és reduir al màxim els accidents de trànsit i en aquest cas ajudar i donar assessorament a les víctimes quan aquests es produeixen”.

El conseller, l’alcalde i els representants dels cossos de seguretat han celebrat a continuació una Junta Local en la que s’han tractat les qüestions relatives a la seguretat ciutadana de la ciutat d’Amposta i de la comarca. En acabar la junta, tant el conseller com l’alcalde han destacat la bona coordinació que existeix entre Policia Local, Mossos d’Esquadra i Guàrdia Civil de manera que cadascun dins dels seus àmbits han mostrat bons resultats pel que fa a les actuacions policials. En aquest sentit, el conseller Espadaler ha destacat l’Àrea Bàsica Policial estigui per sobre de la mitjana de Catalunya en nombre de detencions i ha explicat que ara per ara els dos reptes en aquest territori són el món rural i els robatoris de metall, de manera que hi ha activats dos Plans Operatius Especials per fer una especial incidència en aquest tipus de delictes.

Imatge: Visita del Conseller Espadaler aquest matí (Ajuntament d'Amposta)