Calella. L’Ajuntament de Calella, i la Diputació de Barcelona, organitza dues xerrades en matèria de consum

Una xerrada està destinada al públic en general i l’altra a agents de la policia local

La primera xerrada: Els subministraments a la llar, serà avui a les 19.00 h a l’Ajuntament Vell, i tractarà sobre com prevenir enganys en la contractació dels subministraments a la llar: aigua, llum, gas, etc, i de com entendre el concepte de factures, descomptes i avantatges per col·lectius amb pensions mínimes.

L’altra tindrà lloc el divendres 11 d’octubre, i  serà un assessorament tècnic per a la policia local sobre Els requisits mínims d’informació al consumidor. L’objectiu de la xerrada serà el de facilitar la informació necessària, per poder col·laborar transversalment amb el Servei municipal de consum, en relació a l’assessorament tant de les persones consumidores com del teixit comercial del municipi, i alhora proporcionar informació suficient per detectar, en els establiments comercials, possibles irregularitats relacionades amb la informació bàsica que s’ha de proporcionar als consumidors i/o usuaris.