Cassà de la Selva. El Ple Municipal aprova la denominació del Parc U d'Octubre a Cassà

El Ple Municipal celebrat aquest vespre ha aprovat per unanimitat de tots els grups municipals (ERC i PDeCAT) la denominació del Parc U d'Octubre a l'esplanada de fires que limita amb els carrers Pla de l'Estany, Xavier Carbó i de la Via. La proposta va ser presentada per l'ANC i el CDR Cassà, els quals buscaven un espai públic per recordar aquesta data significativa, i ha tirat endavant després del dictamen de la comissió del nomenclàtor de Cassà de la Selva. La inauguració oficial de la nova denominació d'aquest espai públic es farà el 30 de setembre conjuntament amb activitats organitzades per l'ANC de Cassà.

Ampliació del contracte de neteja viària

El Ple Municipal també ha aprovat amb 7 vots a favor d'ERC i 6 abstencions del PDeCAT la modificació del contracte que permetrà incrementar el servei de neteja viària. Aquesta ampliació permetrà la incorporació d'un nou peó que se centrarà exclusivament en la neteja de carrers.

Tallers de robòtica per primera vegada al Centre Cultural Sala Gala

El Centre Cultural Sala Galà oferirà per primera vegada aquest curs 2018-2019 tallers de robòtica. El Ple Municipal ha aprovat aquest vespre amb 7 vots a favor d'ERC i 6 abstencions del PDeCAT una modificació de crèdit que permet la compra de material per dur a terme aquestes classes a partir del mes de setembre. Les inscripcions als cursos es poden fer a partir del mes de setembre al Centre Cultural Sala Galà (www.salagala.cat).

1532680561El ple municipal d'aquest vespre..jpg