Roses. Roses obre la convocatòria per participar al mercat artesania del setembre

Els artesans interessats a participar en el mercat de productes de l’Empordà previst per als dies 22 i 23 de setembre a Roses, poden presentar les seves sol·licituds a l’Ajuntament fins al proper 10 d’agost. La fira està oberta a una àmplia tipologia de productes: alimentació, productes cosmètics, herbes aromàtiques, bijuteria, articles de vidre, roba i complements, cerveses, vins, etc.

La convocatòria preveu un màxim de 15 parades, que estaran ubicades a la plaça Catalunya. Les bases estableixen els requisits necessaris, com ara mides de la parada o els horaris d’obertura al públic durant la realització de la fira, així com els aspectes que es tindran en compte en la valoració de les propostes (disposar de segells de qualitat, del carnet d’Artesania de Catalunya, etc.)

Les sol·licituds per participar s'han de formalitzar mitjançant l'imprès establert a les bases i presentar-lo juntament amb la documentació que es relaciona en el Registre de l’Ajuntament de Roses.

Podeu consultar les bases de la convocatòria en el següent enllaç: