Begur. Gonzalo Rodríguez, premi Arts Plàstiques 2017, exposa a les Escoles Velles de Begur

L’artista cordovès Gonzalo Rodríguez, guanyador del XXXII concurs d’Arts Plàstiques de Begur 2017, exposa a les sales d’exposicions de les Escoles Velles del municipi fins al 28 de juliol. La mostra, anomenada “Sota el sol d’una tarda càlida d’estiu”, es va inaugurar ahir dilluns al vespre, amb la presència de l’artista, com també de l’alcalde i el regidor de Promoció Econòmica i Turisme, Joan Loureiro i Eugeni Pibernat, respectivament. L’exposició de Rodríguez forma part del premi del concurs, que va guanyar amb l’obra Blau i grisos a l'embarcador de Zorrozaurre. La mostra és la tercera que ha programat l’àrea de Cultura per aquest estiu.

Seguidament, de l’1 al 18 d’agost, es mostraran les creacions del pintor begurenc Víctor Dolz sota el títol “(En femení) La vida en tres frases”. Finalment, les mostres d’estiu es clouran amb l’exposició dedicada a la Fira d’Indians, que arriba a la XV edició. La mostra, “L’aventura indiana. Una història en femení” es podrà veure del 24 d’agost al 9 de setembre. La primera exposició de la temporada estival va ser “Aquells temps...”, amb 57 fotografies amb escenes de mar i platja del municipi de Begur al llarg del segle XX. I, posteriorment, la mostra d’olis i dibuixos del pintor Florentino Ramírez.

1531838283ExpoGonzaloRodriguez01.jpg