Figueres. Arriba la setena edició de la Fira del Vehicle d’Ocasió de Figueres

Per setè any consecutiu -els dies 4, 5 i 6 d’octubre- se celebra la FiraVO (Fira del Vehicle d’Ocasió) al recinte firal de Figueres. El fet que tot i la situació econòmica actual es pugui realitzar la fira indica la seva consolidació i la situa com a una de les principals mostres del sector a les comarques gironines.

Com cada any s’hi podran trobar importants ofertes, ja que els professionals dels concessionaris han treballat per oferir preus interessants per a poder mantenir les xifres de vendes. Cal afegir, també, que en el sector del vehicle usat és on més feble ha estat la caiguda de volums, i és que el vehicle d’ocasió de qualitat s’ha manifestat com una bona alternativa en temps de crisi. El més significatiu és que el canal de venda entre particulars creix només un 4%, mentre el canal professional augmenta en un 17%, és a dir, quatre vegades més.
En general, les vendes de cotxes de segona mà han augmentat un 28% respecte a l'any 2012. El comprador se sent molt més segur adquirint el seu vehicle a comerciants establerts i estables que cobriran els costos de qualsevol reparació inesperada en el període de garantia. La FiraVO és una molt bona oportunitat per trobar una àmplia gamma de vehicles i models per a tots els gustos, i, el més important, per a totes les butxaques.
Tots els vehicles que s’oferiran a la FiraVO han estat revisats i es venen amb garantia, i l’amplitud d’oferta present a l’espai firal fa que sigui molt atractiva pels visitants.
Els concessionaris i comerciants presents ocuparan un espai de 6.000 m2 d’exposició, amb més de 400 vehicles presents; a més, hi haurà un servei de bar. La FiraVO estarà oberta de 10h a 20h els dies 4, 5 i 6 d’octubre i l’entrada és gratuïta.
L’acte inaugural es farà el dia 4 a les 11 h, i anirà a càrrec del 1r Tinent d'Alcalde i regidor de Promoció Econòmica, Manuel Toro, i el  regidor de Fires, Jordi Masquef.