Figueres. Tall a la circulació a l’avinguda Costa Brava per unes obres al parc de les Aigües

El proper dilluns, 30 de setembre, l’INCASOL comença unes obres al sector del Parc de les Aigües, que  provocaran el tall d’un tram de l’avinguda Costa Brava a la circulació durant 15 dies. Més concretament el tram comprès entre els carrers Les Salines/Llançà i l’avda Perpinyà.

Les obres són per reparar un defecte en la canalització que porta l’aigua d’una mina subterrània cap a les basses i a la font del parc de les Aigües. Els treballs els contracta i paga l’INCASOL, que va ser l’encarregada d’executar la transformació de la zona anys enrere.

Itinerari recomanat
Tot i que els vehicles que arribin al punt de les obres podran accedir a l’avinguda Perpinyà seguint un itinerari degudament senyalitzat, des de la Guàrdia Urbana es recomana als conductors que utilitzin el carrer Rec Arnau per arribar a l’avinguda Perpinyà que mentre durin les obres segueixin el següent itinerari: des del Rec Arnau girar a la dreta i agafar el carrer Cadaqués, seguir recte pel carrer Cantallops i quan arribin al carrer Montgó, girar a l’esquerra fins a arribar a l’avda Perpinyà.

Des de l’Ajuntament es demana disculpes per les molèsties que puguin ocasionar a la mobilitat aquestes obres.