Llagostera. Treballs d’estabilització d’un talús situat al carrer Canalejas de Llagostera

L’Ajuntament de Llagostera ha iniciat aquesta setmana els treballs d’estabilització d’un talús situat al voral del carrer Canalejas.

L’actuació serveix per resoldre el problema d’inestabilitat d’un tram d’aquest talús entre la vorera de la carretera i la finca que hi limita.
Aquest problema s’arrossega des de fa anys provocat per les obres d’eixamplament de la vorera realitzades l'any 2001.
Per a solucionar les constants esllavissades de terra, en especial quan plou, s’ha optat per un mur de gabions de pedres, que “entre d’altres avantatges, presenta una millor integració paisatgística i inclús millora la imatge del poble en aquest punt” tal com ha manifestat l’alcalde de Llagostera Fermí Santamaria.
Està previst que els treballs finalitzin aquesta mateixa setmana.