Cassà de la Selva. Comença la segona fase d'obres de millora del nucli històric de Cassà

Aquesta setmana ha començat la segona fase d'obres de millora del barri vell de Cassà a través de la qual es rehabilitarà el carrer d'Avall, la plaça de Sant Pere i el carrer del Reverend J. Bosch.

Les actuacions formen part del pla global de millora del barri vell de Cassà iniciat el mes de setembre de l'any passat i que ja va adequar el carrer Nou, el carrer de Joan Gener, el carrer de Roscada, el carrer dels Dolors, la travessera de la plaça Petita, la travessera de les Mesures, el carrer d'Ocata, el carrer de la Mel i la travessera de la Coma, així com la placeta de ca la Marcel·la.

L'objectiu és adequar els carrers a un sol nivell per tal de fer-los accessibles. S'aprofitarà també per canviar els serveis com l'aigua i les telecomunicacions, a part de fer actuacions de millora de l'eficiència energètica de l'enllumenat públic.

Durant les primeres deu setmanes d'obres s'actuarà al carrer d'Avall. En aquest punt, s'està acabant de renovar la xarxa pluvial i seguidament començaran les obres de millora de la via pública per adequar-la igual que la resta de carrers remodelats del barri vell.
Un cop finalitzin les actuacions al carrer d'Avall, se seguirà per la plaça de Sant Pere i pel carrer del Reverend J. Bosch. Es preveu que les obres tinguin una durada aproximada de cinc mesos. S'han començat el mes de juny per tal de treballar durant el període d'estiu que és quan hi ha menys trànsit en aquest punt.

L'alcalde de Cassà, Martí Vallès, explica que «les obres del primer tram del barri vell han significat una millora important a aquesta part del poble que volem revitalitzar encara més. Volem que s'ocupin els habitatges que hi ha, que s'hi instal·lin més comerços... i per això, a banda de remodelar la zona, també oferim bonificacions fiscals i altres ajudes econòmiques».

La informació sobre el segon tram de les obres de remodelació del nucli històric es pot consultar a www.cassa.cat/obresnuclihistoric. També s'ha activat un sistema d'avisos per SMS per als veïns que desitgin rebre la informació a través dels seus dispositius mòbils.

1529071222Un moment de les obres de l'actual fase de millora del barri vell.jpg