Girona. Trobada entre Carles Puigdemont i el vicepresident de la Comissió de Romanesos a l’estranger del Senat romanès

Badea, que és membre també de la Comissió de Política Exterior del Senat, s’ha reunit aquest matí amb l’alcalde de Girona, Carles Puigdemont.

Viorel Badea (Craiova, 1968), senador romanès membre de la Comissió de Política Exterior i vicepresident de la Comissió de Romanesos a l’estranger, s’ha reunit aquest matí amb l’alcalde de Girona, Carles Puigdemont. Badea (Partit Democràtic Liberal) s’ha interessat per la comunitat romanesa de la ciutat i ha mostrat també la voluntat de continuar establint llaços d’intercanvi i cooperació institucionals.

Imatge: Moment de la trobada (Ajuntament de Girona)