Amposta. Les desenes Jornades Gastronòmiques de l’Arròs es presenten a Calella

La 33 ena Fira de Calella i l'Alt Maresme ha estat en aquesta ocasió el marc de la presentació de les 10enes Jornades Gastronòmiques de l'arròs, la cita anual de la tardor amb la restauració de la ciutat d'Amposta i que consisteix en un mes sencer de menús preparats pels establiments de l'Associació de Restauradors d'Amposta i en la que 7 restaurants d'Amposta i 6 del Poble Nou ofereixen els millors plats a base d’arròs de la seva carta.

Arantxa Codorniu, presidenta de l’Associació de Restauradors d'Amposta explicava que aquestes Desenes Jornades Gastronòmiques s’iniciaran el dia 14 d’octubre coincidint amb la temporada de la collita i que tenen com a objectiu demostrar les potencialitats gastronòmiques del producte estrella d’Amposta i del Delta de l’Ebre.

L’espai de Show Cooking de la Fira de Calella ha estat l’escenari de presentació de les Jornades, tot aprofitant el monogràfic sobre Terres de l'Ebre d'aquesta fira que ha portat el més representatiu del territori cap al nord de Catalunya. El regidor de Turisme de l'Ajuntament d'Amposta, Francesc Paz ha explicat la que calia aprofitar aquesta oportunitat i la proximitat de les dates per potenciar l’arròs i el seu potencial turístic.

Fins a Calella la ciutat d'Amposta també ha portat una mostra de la Festa del mercat a la Plaça, el concurs nacional de vestits de paper i altres punts forts del seu potencial turístic cultural, principalment la música amb els concerts de les bandes de música i de la rondalla de Guardet. D’altra banda a l’estand d’Amposta s’ha distribuït informació sobre la Destinació de Turisme Esportiu i el Centre de Tecnificació.

Programa en format PDF