Llagostera. Llagostera participa a les Jornades Europees del Patrimoni

L’Ajuntament de Llagostera participa per tercera vegada a les Jornades Europees del Patrimoni amb una visita guiada al nucli antic.

La visita tindrà lloc el proper dissabte 28 de setembre i anirà a càrrec de l’arqueòleg Joan Llinàs i el medievalista Elvis Mallorquí.
El recorregut començarà a les 10 del matí a la Plaça del Mercat i recorrerà diversos carrers del nucli antic que permetrà conèixer  la formació i evolució de la vila emmurallada de Llagostera entre els segles X i XVII.
La jornada inclou una visita a l’església ( amb pujada al campanar) i una visita a l’interior de Can Caciques, situat al carrer Olivareta  28, que permet conèixer la vila medieval de Llagostera a partir de les restes conservades i de les investigacions històriques i arqueològiques que s’hi han realitzat, amb especial incidència en el castell, el doble recinte emmurallat i l’entramat de carrers.
L’any 2010 Llagostera va participar per primera vegada a les jornades amb l’exposició “A la recerca del passat. Buscar els orígens, trobar respostes” i diverses visites guiades entre elles  al jaciment de la Torre dels Moros.

Sobre les Jornades Europees del Patrimoni
Les Jornades Europees del Patrimoni es duen a terme el darrer cap de setmana de setembre, on municipis de tot el territori mostraran el millor del seu patrimoni a través de portes obertes, visites guiades i activitats de tota mena.
Durant els dies 27, 28 i 29 de setembre, 220 municipis de tot Catalunya ofereixen més de 380 activitats de tot tipus. Diferents formes d’apropar-nos a la riquesa patrimonial del nostre país i descobrir llocs històrics, arquitectura monumental, jardins, arqueologia, patrimoni industrial o museus, entre moltes altres possibilitats.
Les Jornades Europees del Patrimoni són cada setembre una cita obligada i una ocasió immillorable per continuar la difusió i el coneixement del nostre patrimoni.

Trobareu més informació  i la relació de municipis i activitats en el següent enllaç: http://ves.cat/bmwc

Programa