Salt. Salt viurà el proper 21 de setembre la seva III Mostra d’Entitats mes solidària

Més de trenta entitats ompliran el passeig Ciutat de Girona

Recolliran aliments i diners per a material escolar

39 associacions i entitats de caire social, cultural, esportives i educatives del municipi ompliran el passeig Ciutat de Girona, aquest proper dissabte,  amb el propòsit de millorar el benestar i cohesió de la comunitat de Salt unint  esforçosper una acció solidària vers els infants i famílies amb més necessitats.

El dissabte 21 de setembre de les 17h de la tarda fins a les 23h de la nit, veïns, veïnes i visitants podran gaudir d’un espai de trobada on les entitats i associacions  oferiran estants informatius dels seus projectes i activitats, punts de venda de menjar en aquests estants, diversos punts de recollida d’aliments, i activitats culturals i infantils dinamitzades per voluntaris i voluntàries de les diferents associacions.

Les entitats de Salt s’uneixen per dur a terme dues causes solidàries: recapta d’aliments pel Centre de Distribució d’Aliments de Salt (CDA) -per una banda- (en la que es prioritza recollir llet infantil per a majors de 6 mesos, llet normal, llaunes, tomàquet fregit, sucre, oli i galetes), i una aportació econòmica per material escolar bàsic per a les escoles públiques d’infantil i primària de Salt, mitjançant la venda de tiquets per a tastets gastronòmics.

L’Àrea d’Integració i Convivència de l’Ajuntament de Salt organitza aquesta tercera edició de la gran trobada de l’associacionisme de Salt, conjuntament amb la Coordinadora d’Entitats i el projecte d’Intervenció Comunitària i Intercultural (que impulsa l’obra social “La Caixa” i implementat pel Casal dels Infants amb l’aval de l’Ajuntament de Salt).