Blanes. Blanes reprèn la formació gratuïta als empresaris i emprenedors coincidint amb l’inici del curs escolar

S’han programat dues càpsules formatives que tractaran sobre com resoldre les problemàtiques més habituals de qualsevol empresa i la creació de campanyes publicitàries a través del correu electrònic

Coincidint amb l’inici del curs escolar l’Ajuntament de Blanes, a través de l’Àrea de Promoció de la Ciutat, ha reprès l’organització de jornades formatives que es fan amb caràcter regular. Més concretament, es tracta de dues càpsules formatives que s’han programat a la segona quinzena del mes de setembre, i que estan adreçades a persones emprenedores i empresaris del municipi, així com de poblacions de la seva àrea d’influència.
Les inscripcions per participar a les càpsules formatives són gratuïtes i s’impartiran a l’edifici de Promoció de la Ciutat de Blanes, a l’antiga Escola Safa (avinguda de l’Estació número 43, al polígon industrial). Aquest setembre es tractaran dues qüestions força interessants per a tothom qui regenti un negoci o tingui la intenció de posar-lo en marxa: les problemàtiques més habituals de qualsevol empresa i com resoldre-les i la creació de campanyes publicitàries a través del correu electrònic En aquest sentit, totes dues tenen un objectiu comú: millorar la gestió i la competitivitat de les empreses.
Estratègies per a gestionar els problemes més habituals de les empreses
La primera càpsula formativa d’aquest mes tindrà lloc el dimarts 17 de setembre, de 10 a 11’30 del matí. Un expert en coaching explicarà a través de diversos exercicis pràctics eines i recursos per fer front a les problemàtiques més habituals que poden sorgir en qualsevol empresa o organització.

E-Mail Màrquetinc: crear campanyes publicitàries amb  “mailchimp”
Per la seva banda, la segona càpsula formativa s’ha programat perquè tingui lloc el dimarts 24 de setembre a partir de 2/4 de 10 del matí i fins 2/4 d’1 del migdia. Un tècnic especialitzat en tecnologies de la informació i la comunicació explicarà els eixos bàsics per crear campanyes publicitàries professionals perquè s’enviïn als clients de les empreses a través del correu electrònic. A la sessió s’explicarà com fer-ho a través del software gratuït “Mailchimp”, així com que l’empresari que dugui a terme aquest tipus d’accions ho faci d’acord amb la normativa legal vigent: la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i la Llei Orgànica de Protecció de Dades.

Les inscripcions es poden fer través d’aquest enllaç de la web de l’Ajuntament: http://blanespromocio.cat/web/index.php/capsules-formatives. D’altra banda, per a obtenir més informació cal adreçar-se al Servei de Creació i Consolidació d’Empreses de l’Ajuntament, al telèfon 972 358 260, així com a través dels correus electrònics Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. i Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.