Girona. Avui s’ha aprovat definitivament el soterrament dels contenidors a la ciutat

La Junta de Govern Local reunida aquest matí ha aprovat els projectes de soterrament de contenidors d’escombraries a la Plaça Sant Domènec i a la Plaça Marquès de Camps.

L’esperat soterrament dels contenidors de la ciutat ja avança. Aquest matí el govern de la ciutat reunit en Junta de Govern Local ha aprovat els dos primers projectes de soterrament del nou contracte de recollida i neteja de la ciutat. El primer a la Plaça San Domènec amb un pressupost de 77.656,62 euros (iva inclòs) i el segon a la Plaça Marquès de Camps amb un pressupost de 75.075,41 euros (iva inclòs).

El tinent d’alcalde i regidor de Sostenibilitat i Participació Ciutadana, Jordi Fàbrega, s’ha mostrat satisfet per l’avenç d’aquests projectes que permetran “millorar el sistema de recollida, fent més eficient el sistema i ajudant a mantenir més nets els carrers”. Tal com va assenyalar també l’alcalde Puigdemont, el canvi de contenidors permetrà en l’àmbit de la recollida “garantir un tracte igualitari a tots els barris sense excepció”.

Un cop aprovats aquests dos projectes, l’Ajuntament de Girona realitzarà l’encàrrec d’execució a l’empresa Fomento de Construcciones y Contratas SA, guanyadora del concurs de recollida de residus i neteja. En breu s’iniciaran les obres en aquests dos emplaçaments.