Calella. El NEC’13 tanca l’edició d’enguany al far amb una comèdia romàntica

‘Quasi Maine’ està interpretada pels alumnes dels Tallers de Teatre de la Fàbrica i hi participen els alumnes de l’Escola de Música Can Llobet.

L’última actuació del festival Nits d’Estiu de Calella se celebrarà el proper divendres 6 de setembre a les 22h al far. Com a espectacle final del NEC’13 es comptarà amb la representació de l’obra de teatre Quasi Maine, de l’actor i creador nord americà John Cariani. Els intèrprets de l’espectacle seran els alumnes dels Tallers de Teatre de La Fàbrica, i comptaran també amb la participació de la música en directe dels alumnes de l’Escola de Música Can Llobet. La directora de l’espectacle és l’actriu calellenca Txell Botey.
Quasi Maine és una comèdia romàntica que recull nou històries d’amor, neu, gel i aurores boreals. Un espectacle que recomforta l’ànima i que farà sortir el públic amb un somriure d’orella a orella.
La diversitat de la programació d’aquesta edició del NEC ha fet que des del 28 de juny el públic del Nits d’Estiu de Calella hagi pogut gaudir d’espectacles i músiques tan diferents com són la música clàssica, el nou flamenc o alguns dels grups més destacats del panorama actual català; així com espectacles teatrals, de dansa o contes per a adults.
L’èxit d’aquesta edició es plasma en la gran afluència de públic que ha tingut el festival, que ha penjat el cartell d’entrades exhaurides en molts casos. Així, el NEC’13 es consolida com un festival de referència de l’estiu al Maresme, amb garantia de qualitat en la seva programació i obert a tothom gràcies a la seva política de preus populars.

Trobareu més informació del festival al Facebook del NEC (www.facebook.com/nitsestiucalella)

Les entrades anticipades es poden adquirir al Museu Arxiu de Calella en horari d’atenció al públic (de dt. a ds., de 18 a 21h; dg. i festius d’11 a 14h) a partir del dimarts 18 de juny. També es podran comprar el mateix dia de l’espectacle, dues hores abans de la funció, i al mateix lloc on es dugui a terme la programació, sempre que les entrades no s’hagin exhaurit. Pels espectacles al Far hi haurà un servei de transport públic gratuït que sortirà de la parada Turisme (N-II).