Palamós. Gespa Teatre programa aquest cap de setmana la reposició del seu espectacle 'l’Amant'

L’èxit de públic aconseguit el passat mes de desembre amb l’estrena d’aquest muntatge ha fet decidir la Gespa de tornar a programar tres noves sessions de l’obra. Les representacions tindran lloc al teatre la Gorga el proper divendres, dissabte i diumenge, a les 20 h. Precisament la recaptació que s’obtingui de la representació de dissabte Gespa Teatre la destinarà íntegrament a benefici de la secció local d’Oncolliga a Palamós. Dirigida per  Carles Garrido i Àngels Dalmau, i amb tan sols dos actors a l’escenari, Carme Ferrés i Joan Sarquella, “l’Amant” suposa un repte d’interpretació apostant de nou per un format en el qual actors i públic comparteixen l’escenari i on els espectadors seuen envoltant l’àmbit de la representació.

Després de l’estrena de l’obra “l’Amant” realitzada amb molt èxit el passat mes de desembre, l’Agrupació Teatral Gespa Teatre programa per aquest cap de setmana a la Gorga la reposició d’aquest espectacle, que precisament el passat dimecres 28 d’agost també es va representar al prestigiós Festival Internacional de Teatre Amateur de Girona (FITAG).
L’objectiu de Gespa Teatre amb la reposició de “l’Amant” és el de poder donar l’oportunitat de gaudir d’aquest espectacle a tot el públic que no va tenir la possibilitat d’assistir a l’estrena d’aquesta obra.

“L’Amant”
“L’Amant”, dirigida per Carles Garrido i Àngels Dalmau, és interpretada tan sols dos actors damunt l’escenari: Carme Ferrés (Sarah) i Joan Sarquella (Richard). Aquest espectacle està basat en l’obra original de l’escriptor Harold Pinter, mitjançant la qual es fa una acurada reflexió sobre les relacions entre les persones.
L’obra explica el dia a dia de la relació de Sarah i Richard que després d’anys de matrimoni i d’infinites tardes d'adulteri, l'única forma que tenen de mantenir una relació saludable és un tercer element: Max. Richard accepta compartir la seva dona amb un altre home sota certes circumstàncies.

Un nou repte per a Gespa Teatre
Per a Gespa Teatre aquesta obra ha esdevingut un repte apostant de nou, i tal com ja van fer amb l’espectacle “Els secrets de la vagina”, per un format en el qual actors i públic comparteixen l’escenari i on els espectadors seuen envoltant l’àmbit de la representació.

Tres representacions amb aforament limitat
Precisament aquest format limita l’aforament a setanta-una persones per sessió i, per poder donar cabuda a tothom, es realitzaran un total de tres noves representacions al teatre la Gorga.
La  primera  es durà a terme el proper divendres 6 de setembre a les 20 h, un horari que es repetirà per a la segona i la tercera funció que tindran lloc el dissabte dia 7 i diumenge 8 de setembre.
El preu de les entrades per aquest espectacle és de 10 €, per al públic en general, i de 5 € per als menors de 25 anys i els jubilats.
Les entrades que encara resten a disposició del públic interessat es poden adquirir anticipadament a les oficines de l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Palamós (-edifici de La Gorga- c/ Ave Maria, 3, 2n pis, tel: 972 60 23 30), o bé una hora abans de l’inici de cada representació a les taquilles del teatre.

Representació solidària a benefici d’Oncolliga
La recaptació que s’obtingui de la representació de l’obra que tindrà lloc el dissabte 7 de setembre, Gespa Teatre la destinarà íntegrament a benefici de la secció local d’Oncolliga a Palamós.
La Fundació Privada Oncolliga a Palamós esdevé una de les delegacions més actives de les comarques gironines, organitzant durant l’any diverses activitats de difusió i sensibilització en benefici a l’atenció dels malats oncològics.
Aquesta entitat local duu a terme entre altres, tallers i xerrades informatives adreçades a dones que han patit càncer de mama. També promou el suport psicològic i la fisioteràpia a persones que tenen càncer, amb servei de neteja a domicili i de préstec de material ortopèdic.