Begur. Begur a punt per rebre la FIRA D’INDIANS

La Fira d’Indians tindrà lloc el proper 6, 7 i 8 de setembre

El passat cap de setmana, Begur ha escalfat motors, per tal d’acollir la X Fira d’Indians que es celebrarà el 6, 7 i 8 de setembre, aquest any la fira serà un recopilatori de les 10 edicions de vida de la fira.

Així doncs, el passat 30 d’agost i l’1 de setembre l’ajuntament de Begur, com cada any, va programar diversos tallers de balls llatins. D’aquesta manera Begur es prepara per tal d’acollir la trentena d’actes que s’hi donaran cita el cap de setmana de la Fira d’indians.

D’alta banda, el passat divendres va tenir lloc la inauguració de l’exposició 10 ANYS DE FIRA D’INDIANS. Aquesta exposició recull fotografies i documents de les anteriors fires d’indians, commemorant així el desè aniversari. L’exposició restarà oberta fins el 8 de setembre a la sala d’exposicions de les Escoles Velles.

L’equip indià de l’ajuntament de Begur, encarregat de la coordinació de la Fira d’Indians ha elaborat per commemorar aquesta desena edició diferents elements de marxandatge.

Així doncs, a partir d’avui es poden comprar diferents elements de marxandatge de la Fira d’Indians com poden ser: calendaris i blocs imantats per la nevera, bolígrafs, gots, barrets, samarretes, didals, bolígrafs, gomes d’esborrar, pòsters amb les icones i imatges de les darreres fires d’Indians.

Tots aquests objectes es poden comprar a l’oficina de turisme del municipi.

Imatge: Els diferents objectes de marxandatge que ja es troben a la venda a la oficina de turisme. (Anna Castellví)