Solsona. 270 persones participen a la setzena Caminada popular al Vinyet de Solsona

Entre els més joves, dos nadons de menys d’un any, i entre els grans, participants de més de 80

270 persones van llevar-se ben d’hora ahir, diumenge, per participar a la Caminada popular al Vinyet de Solsona, una de les activitats més concorregudes que preludien la Festa Major. La ruta llarga, de 18 quilòmetres, va recórrer les quatre partides de l’àmbit rural solsoní, mentre que la curta, de 14,5, va passar per totes elles excepte la de Santa Llúcia.
El fet que es pugui escollir entre un itinerari curt i un de llarg i el caràcter accessible de tot el recorregut per l’àmbit rural solsoní conviden ciutadans de totes les edats a prendre part en aquesta cita organitzada per la regidoria de Cultura amb la col•laboració del Centre Excursionista del Solsonès, que enguany ha arribat a la setzena edició. Entre els més joves hi havia dos nadons de menys d’un any que van començar a familiaritzar-se amb l’entorn natural solsoní transportats en motxilles i entre els més grans, participants de més de 80 anys en un estat de forma envejable.
La caminada va sortir de la plaça del Camp i va constar de tres i quatre controls amb servei d’avituallament gratuït. L’esmorzar, situat a mig camí, es va fer enguany a l’exterior de la capella de Sant Honorat.

Imatge: Participants esmorzant a l’exterior de la capella de Sant Honorat