Calella. Calella presenta una Festa Major plena de moments de felicitat

Comediants, Joan Pera i Lloll Beltran, Paco Mir, El Club Super 3, Apache o Mojinos Escocios son alguns dels noms propis de la Festa Major de La Minerva 2013

Aquest matí s’ha presentat a la sala de plens de l’Ajuntament de Calella el programa de la Festa Major de la Minerva 2013, que aquest any fa una important aposta pels espectacles dirigits a un públic familiar i en què la celebració dels “60 anys de turisme” a la ciutat tindrà un espai destacat gràcies a l’espectacle dissenyat especialment per a l’ocasió per Comediants. Aquest començarà a la Plaça Catalunya durant el pregó infantil, continuarà amb la cercavila al llarg del carrer de l’Església, per acabar a la Plaça de l’Ajuntament acompanyant el Pregó que aquest any anirà a càrrec de l’actor calellenc Juli Fàbregas.
L’acte ha estat presidit per l’alcaldessa, Montserrat Candini, que ha estat acompanyada del Tinent d’alcaldia de Ciutadania Xavier Arnijas i Paca Sola de Comediants.
Candini ha volgut destacar que la Festa Major de la Minerva d’enguany es basa en tres eixos: potenciar els pols de la ciutat amb les entitats, motor cultural i social de la nostra ciutat; la solidaritat, fent que el concert central sigui de caràcter solidari i finalment remarcar el dinamisme econòmic representat en aquest cas per la celebració dels 60 anys del turisme.
L’alcaldessa també ha volgut destacar la frase: Moments de felicitat, que acompanya la imatge de la Festa Major, i ha avançat que serà un missatge que ens acompanyarà en diferents activitats de la nostra ciutat.
Paca Sola de Comediants ha agraït a l’Equip de Govern la confiança dipositada en la companyia per a la creació de l’espectacle Fem el turista!, espectacle creat especialment per a la ocasió i que vol ser un recorregut pels 60 anys de turisme, pel nostre passat, present i com volem que sigui el nostre futur.
La important companyia catalana serà l’encarregada d’obrir un programa d’espectacles que, durant quatre dies, portarà a la ciutat muntatges com “Superaventura”, amb els actors principals del Club Super 3, “La banqueta”, l’obra de teatre dirigida per Paco Mir i interpretada per Ricard Borràs i Pep Ferrer, “Don Juan Tenorio”, amb Joan Pera i Lloll Beltran o “El petit Dalí”, que acosta a la mainada la figura del geni de Figueres.
La Festa Major de Calella també dedicarà un espai a la solidaritat, amb l’espectacle “Non Stop Gospel”, en que la formació “The Gospel Viu Choir” oferirà un programa de cants d’espirituals negres. La recaptació d’aquest concert es destinarà íntegrament a entitats calellenques com Càrites, Fundació Miquel Valls, Voluntaris de l’Hospital de Calella i Oncolliga.
El públic jove disposarà, un any més, de l’espai de “Barraques”, per on durant tres nits passaran formacions com Apache, Les Absentes, Mojinos Escozios o Amelie, entre d’altres.

Programa de la Festa Major