Roses. L'Àrea de Promoció Econòmica de Roses proposa nous cursos de formació per a la tardor

L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Roses organitza per a la propera tardor, noves edicions dels cursos de formació adreçats a aturats o a persones que volen formar-se i millorar les seves condicions laborals o el seu negoci. Enguany, la programació inclou cursos de francès (nivells inicials), d'alfabetització digital, d'emprenedoria i creació d'empreses, i de gestió i innovació en el comerç. Les inscripcions s'obriran a partir del setembre (diferents dates en funció del curs), al Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament.

Els cursos de francès s'adrecen a persones que vulguin assolir uns coneixements mínims per poder desenvolupar tasques d'atenció al públic en francès en l'àmbit laboral (comerç, restauració i allotjament). Es divideixen en els nivells A1 (per a persones sense coneixements previs de francès), i A2 (amb coneixements bàsics). Les classes s'impartiran durant els mesos d'octubre, novembre i desembre a la sala de formació de l'Àrea de l’Àrea de Promoció Econòmica. Les inscripcions es poden realitzar del 9 al 21 de setembre, al Servei d'Atenció al Ciutadà (pl. Catalunya, 12).
Una altra de les propostes formatives és la nova edició dels cursos d'alfabetització digital, pensats per a aquelles persones sense coneixements d’informàtica, i plantejats com una introducció a l'entorn informàtic, tractament de textos, multimèdia i navegació, i comunicació a través d’Internet. Els cursos es realitzaran durant la segona quinzena d'octubre. Els interessats a participar, poden inscriure's al SAC entre el 12 de setembre i el 4 d'octubre.
Durant el mes de novembre, s'impartirà el taller d'emprenedoria i creació d'empresa, donant resposta i assessorament a totes aquelles persones que tenen una idea de negoci i desitgen posar-lo en marxa. Es dividirà en diferents sessions: Vull emprendre, La franquícia, El Pla d'Empresa,... Aquest curs és gratuït, i les inscripcions romandran obertes del 12 de setembre al 25 d'octubre.
Per últim, el sector comerç centrarà l'atenció del curs Gestió i Innovació en el Comerç, que orientarà els participants en com millorar les habilitats i funcions en aquest sector. L'atenció personal, la creació d'espais web, la documentació administrativa en el procés de compravenda, aparadorisme i interiorisme, o la gestió ofimàtica, seran alguns dels mòduls que s'impartiran durant l'octubre i novembre.
Les inscripcions també podran realitzar-se a partir de la data establerta per a cada curs, a través de l'enllaç web: http://eajuntament.roses.cat:8018. Els interessats a rebre més informació, poden adreçar-se a l'Àrea de Promoció Econòmica de Roses, situada en el núm. 1 del carrer Madrid, a l'edifici de l'Oficina de Turisme de Roses (Tel: 972 152 521; Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. ; www.roses.cat).

D'altra banda i com cada any, l'Oficina de Català de Roses, organitza una nova edició dels cursos de català per a adults, presencials (nivells Inicial, Bàsic, Elemental i Suficiència), i semipresencials (nivells Intermedi i Suficiència). Les inscripcions es podran cursar entre l'1 i el 18 d'octubre, a la mateixa oficina (Rambla Ginjolers, 22). Per a més informació, 972 25 39 47, Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. , www.cpnl.cat/oc.roses, www.roses.cat