Girona. Girona s'adhereix de nou a l'Hora del Planeta

Girona s’adhereix un any més a la campanya l’Hora del Planeta, que té com a objectiu que la població prengui consciència sobre els efectes del canvi climàtic al nostre planeta. La iniciativa, promoguda per la ONG WWF, consisteix a fer apagar les llums dels principals edificis i monuments del món durant una hora aquest dissabte, dia 24 de març.

En concret, de 20.30 h a 21.30 h, a Girona s’apagaran els llums de l’Ajuntament, de la Catedral i de la basílica de Sant Feliu.

L’Hora del Planeta de WWF pretén mobilitzar més de 7.000 ciutats de tot el món per tal de demostrar el suport global de l’acció contra el canvi climàtic i a favor de la biodiversitat. L’any 2017 hi van participar milers de ciutats de 187 països de tot el món i es van apagar més de 12.000 monuments i edificis singulars.