Solsona. Les piscines municipals de Solsona celebren aquest dissabte la festa de cloenda de les activitats d’estiu

Les famílies han de confirmar l’assistència a la taquilla de les instal•lacions o bé per telèfon

Aquest dissabte 300 infants i joves són convidats a participar a la festa de cloenda de les activitats d’estiu de les piscines municipals de Solsona. Són els que han participat en l’oferta multiesportiva organitzada un estiu més per la regidoria d’Esports. La cita començarà a dos quarts d’onze del matí i s’allargarà fins a la una del migdia.
La festa per acomiadar la temporada consistirà en una exhibició de les habilitats i tècniques apreses en els cursets de natació, un partit de waterpolo d’infants i joves contra pares i mares i el lliurament de diplomes i fitxes d’avaluació individuals.
La coordinació de les activitats multiesportives recorda a les famílies que hi hagin participat que cal confirmar l’assistència a la festa de cloenda per valorar el volum de monitors necessaris. Es pot fer a la taquilla de les piscines municipals, o bé trucant al telèfon 973480050 (extensió 236).

Més participants però durant menys temps
Enguany s’han inscrit a les activitats de juliol i agost un total de 298 nens i joves nascuts entre el 1999 i el 2010. Això representa un increment del 17 per cent d’usuaris respecte de la temporada anterior. Amb tot, de mitjana la participació de cada un d’ells ha estat més curta en el temps.