Palamós. Presentació de l’obra Viral a Palamós

La companyia Viral, amb presència palamosina, presenta la seva primera obra de teatre professional dedicada a les noves tecnologies al Teatre La Gorga de Palamós aquest divendres 23 d’agost

La companyia Viral és una companyia professional de teatre que neix amb el desig de donar continuïtat a un col•lectiu d’actors formats a l’escola d’Art Dramàtic Eòlia.
L’Escola Superior d'Art Dramàtic va ser fundada l'any 2000 a Barcelona i està associada amb les companyies de teatre Tricicle i Dagoll Dagom i, des del 2012 coincidint amb el seu reconeixement oficial com Escola Superior d’Art Dramàtic,  amb Projecte Galilei.
El debut en el món professional de la companyia Viral és amb l’obra del mateix nom. Una obra que sorgeix de les inquietuds i els interessos socials dels nostres temps i s’aventura a fer conjetures sobre un futur digital que és, sovint, desconegut i incert.
L’espectacle mostra l’essència més íntima de cadascun dels integrants de la companyia i conté diferents registres: música, humor, coreografies i un ritme trepidant que, a voltes, farà riure, plorar o aferrar-se al seient aterrit de pànic virtual.
L’obra és la carta de presentació d’aquesta jove companyia que comença amb força en el món professional.
La palamosina Elisabet Fernández, de vint-i-quatre anys, que amb aquesta obra participarà per primer cop com a artista professional a la seva vila natal.
L’obra es presentarà al Teatre La Gorga de Palamós el divendres 23 d’agost a les 21 h. Les entrades es poden adquirir a les oficines de cultura de l’ajuntament de Palamós presencialment (C. Ave Maria 3, 2n pis) o per telèfon (T. 972 602 330) i el preu és de 10 €, 5 € per als jubilats.