Roses. L'Ajuntament de Roses fa arribar a la Generalitat les queixes de les famílies rosinques afectades per l'anul•lació de les colònies de l'empresa 'Lleure i Cultura'

El Departament de Joventut de l'Ajuntament de Roses ha fet arribar a la Coordinadora Territorial de Joventut de la Generalitat de Catalunya a Girona, les queixes recollides a l'Ajuntament en relació a l'anul•lació de les colònies d'estiu organitzades per l'empresa “Lleure i Cultura”.

D'aquesta manera, el consistori vol donar suport a les famílies rosinques afectades per l'anul•lació de tres torns de colònies organitzades per aquesta empresa durant aquest mes d'agost, donant trasllat a la Generalitat de les queixes i sol•licituds presentades a Roses, per a la seva tramitació.
A principis de mes, les queixes dels nens i nenes participants en els primers torns de colònies organitzades per aquesta empresa a la població de Gualba (Vallès Oriental), va motivar l'anul•lació de la resta de torns pevistos. Aquest fet ha motivat que un centenar de participants inscrits de tot Catalunya s'hagin quedat sense colònies. Les famílies afectades per l'anul•lació, sol•liciten la devolució dels diners.