Platja d'Aro. La 16a travessia nedant de Platja d'Aro dóna el tret de sortida de les propostes esportives del mes de setembre

Amb la col•laboració de la regidoria d’esports de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro, el diumenge 1 de setembre Platja d’Aro tornarà a acollir un esdeveniment esportiu clàssic del municipi, la 16a Travessia Nedant (10.30 h). Organitzada pel Club de Natació Riembau i oberta a la participació d’atletes a partir de 10 anys, tindrà una distància de 1.900 metres des de la Platja de Racó de S’Agaró fins a la Platja Sa Conca. Les inscripcions, obertes fins al 28 d’agost i amb un preu de 8 euros per als nedadors federats (Federació de Natació) i de 20 euros per als no federats (llicència per un dia), poden realitzar-se mitjançant el lloc web del club (http://www.complexesportiuriembau.com) o email Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

La participació és oberta totes les nedadores i nedadors amb llicència federativa actualitzada, i també serà vàlida la llicència per un dia expedida per la Federació Catalana de Natació (només per a majors de 18 anys). S’han fixat diferents categories a partir de 10 anys, i dues modalitats: masculina i femenina. La distància és de 1.900 metres i la prova està subjecta al reglament fixat per la Federació Catalana de Natació. El lliurament de dorsals i xips, començarà una hora i mitja abans de l’inici, i el lliurament de premis mitja hora després de que finalitzi la Travessia. Hi haurà trofeus per als primers classificat de cada categoria.
Les activitats esportives al municipi del mes de setembre continuaran amb la 3a Marxa de l’Escurçó el dia 8 de setembre amb un recorregut de 12 quilòmetres i apte per a totes les edats. El dissabte 14 de setembre el Club Ciclista Platja d’Aro (secció muntanya) també serà l’organitzador de la 3 edició del Raid Costa Brava que es celebra a Castell d’Aro, en les modalitats de BTT, Trekking, Caiac, Tir amb Arc. Darrerament, el dissabte 28 de setembre a les 15 h hi haurà la 5a edició del Aquatló de Castell-Platja d’Aro a la Platja Gran (Riuet).