Cassà de la Selva. L'Ajuntament incorpora temporalment tres agents cívics i tres peons de brigada a través del SOC

L'Ajuntament de Cassà ha incorporat entre els mesos de gener i febrer tres agents cívics i tres peons de brigada a través del programa 'Treball i Formació al Gironès' del SOC. Dos dels agents cívics i dos dels peons de brigada treballaran a l'Ajuntament durant 6 mesos i els altres dos ho faran durant tot aquest any.

Els agents cívics estan fent tasques associades a medi ambient, la Policia Local i promoció econòmica. Per exemple, informen sobre la recollida selectiva a determinats punts de reciclatge, col·laboren amb la Policia Local a les hores d'entrada i sortida d'alumnes dels centres escolars i fan tasques de prospecció de comerços. Simultàniament, informen els serveis tècnics d'incidències vàries a la via pública.

Els peons de brigada, per la seva banda, col·laboren en les tasques habituals de la brigada municipal, associades al manteniment i neteja de la via pública.

1519731102L'alcalde amb les persones seleccionades.jpg

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409