Platja d'Aro. 5a edició de la caminada solidària nocturna de S'Agaró Vell el proper dissabte 10 d'agost

5a Caminada Solidària Nocturna de S’Agaró el proper dissabte 10 d’agost (22 h). Durant el recorregut, que comença davant el S’Agaró Hotel, i finalitza a la badia de Sant Pol, els participants podran banyar-se i escollir entre una caminada de 3 o 7 km sota la lluna. La compra de tiquets per participar-hi, en benefici d’entitats sense ànim de lucre, es pot fer a Aro Parke, Mas Falet i Bugakotos Beach, o el mateix dia al punt de sortida (2 euros, inclou avituallament a l’inici del recorregut i refrigeri a l’arribada). Per a participar-hi cal portar una llanterna per persona. Organitza l’activitat Mas Falet, S’Agaró Hotel, NM Suites-Sa Cova, i el Grup d’Amics de la Vall d’Aro amb la col•laboració de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro.

La 5a Caminada nocturna de S’Agaró Vell començarà amb una presentació i recol•lecta d’aportacions (22 h), abans de la sortida de la caminada (22.45 h) en la que els participants podran descobrir l’Església de Nostra Senyora de l’Esperança, el mirador de Puig Pinell, la platja Sa Conca, el Camí de Ronda Josep Ensesa i Gubert i la badia de Sant Pol. La caminada finalitzarà amb un refrigeri i una actuació musical a càrrec de d’Stephan G. Morosan (23.45 h), seguit de la rifa de premis per als caminants presents (02 h) i d’un bany popular (03 h).
Altres activitats de caire esportiu i popular al municipi abans no acabi l’estiu són la Caminada Nocturna de la Vall d’Aro (dimecres 21 d’agost), 17a Travessia Nedant de Platja d’Aro (diumenge 1 de setembre), la 3a Marxa de l’Escurçó de Castell d’Aro (diumenge 8 de setembre), el 3r Raid Costa Brava de BTT, trekking, tir amb arc i caiac a Castell d’Aro (dissabte 14 de setembre), i el 5è Aquatló de Castell-Platja d’Aro (dissabte 28 de setembre). Durant tot l’estiu també s’han programat sessions de dinamització als tres Parcs Urbans de Salut instal•lats al municipi.